Tuesday, September 23, 2008

わたしの きょう。。

けさ 7じはんに おきました。
わたしは ごぜん9じ10ふんから ごご8じまで べんきょうしました。
ひるやすみは 12じ5ふんから 1じ10ふんまでです。
すし たべました。すし おいしいですね。 
どようびに わたしは びじゅつかんへ いきます。
びじゅつかんは 10じはんから 5じまでです。
이제 졸려서 자야겠습니다.  

5 comments:

Hyeran Hong said...

컴퓨터 하다가 와봤어..
이상하게..학교에서는..진짜
피곤한데...집에 오면..
잠이 안오는 이유는 몰까?!..
청개구리인가바..ㅋㅋ

내일 보자아!!!!!

じゃ またあした!!

Athena said...

Wow. You wake up early.
Sushi ga daisuki desu yo!
I hope you have fun at the art museum.
ja mata ashita!

solo86 said...

Actually, 中国语is not harder than 日本语and韩国语。At least, I think so...haha

solo86 said...

Thank you for your comments on my composition.I have to explain that I am not a student in tokyo university, I just follow the instruction on textbook assuming I am a exchange student from CU to Tokyo university. So,there is no need to "WOW" for this. haha.:)

solo86 said...

hi,I guess you are a hard-worker in learning Japanese.Hope you could go to Japan again!